Računovodstva i knjigovodstvo

Računovodstvene usluge predstavljaju osnovnu uslugu koju doo Arka Account pruža.

Raznolikost obima usluga kao i specifičnosti svake pojedinačne delatnosti kojima nudimo svoje usluge, vode nas ka temeljnom i profisonalnom pružanju računovodstvenih usluga.

Svaka poslovna promena se evdentira o zakonskom roku i pružamo klijentima dnevnu ažurnost podataka.

Od klijenata očekujemo da dokumentacija koja se donosi bude ispravna i sadrži sve elemente propisane zakonom. A na nama je da Vam ukažemo na sve nepravilnosti u poslovanju.

Usluge računovodstva i knjigovodstva obuhvataju
  • Vođenje glavne knjige i pomoćnih knjiga u skladu sa propisima o računovodstvu,
  • Obrada finansijske dokumentacije, evidentiranje ulaznih i izlaznih računa, izvoda iz banke, obrada dnevnih pazara,
  • Vođenje blagajne
  • Vođenje računovodstva po troškovnim mestima i projektima
  • Obrada inostranih faktura vezanih za izvoz i uvoz dobara i usluga,
  • Vođenje robnog knjigovodstva,
  • Vođenje proizvodnje po planskim cenama i cenama koštanja sa normativima utrošenih proizvoda,
  • Obračun poreza na dodatu vrednost,
  • Sastavljanje svih vrsta poreskih prijava i predaja obrazaca (PPP-PD, PP-PDV, PP-PDP, PP O-DO, IOSI, PPDG-1S…),
  • Popis i obračun amortizacije osnovnih sredstava,
  • Prijava na socijalno i zdravstveno osiguranje,
  • Sastavljanje svih obrazaca za refundaciju naknada po osnovu bolovanja, i drugih naknada,
  • Priprema dokumentacije vezano za popis za godišnje izveštaje
  • Izrada godišnjih finansijskih izveštaja,
  • Popunjavanje dokumentacije za banke prilikom registracije ili promene u APR,
  • Pomaganje prilikom interne i eksterne revizije.
  • Pripremu dokumentacije za dobijanje bankarskih pozajmica,
  • Izradu predloga kompletnog rešenja vašeg računovodstva,
  • Izradu predloga racionalizacije ostalih postupaka povezanih sa računovodstvom,
  • Razne druge knjigovodstvene usluge po želji klijenta.
  • Kontinuirano savetovanje klijenata agencije u okviru naše standardne usluge
  • Priprema i ispunjavanje obrazaca i prikupljanje priloga potrebnih za registraciju (prevođenje) pravnih subjekata u skladu sa Zakonom o registraciji privrednih subjekata,
  • Obrada dokumentacije vezano za konkurisanje kod nadležnih državnih organa, kao i priprema dokumentacije za banke a radi dobijanja kredita
  • Sastavljanje biznis planova i ekonomske analize (SWOT, svi analitički i finansijski indikatori…) i popunjavanje konkursne dokumentacije za subvencije i dotacije,
  • Sastavljanje izveštaja o finansijskom stanju preduzeća sa kratkoročnom i dugoročnom projekcijom poslovanja, i osvrtom na prihode, rashode i dobit preduzeća i pripremanje strategije preduzeća i njegovog razvoja.

Usluge obračuna zarada i kadrovska evidencije

Knjigovodstvena agencija doo Arka Account svojim klijentima nudi kompletnu uslugu obračuna i naknada zarada:
  • Knjigovodstvena agencija doo Arka Account svojim klijentima nudi kompletnu uslugu obračuna i naknada zarada:
  • Obračun zarada i drugih ličnih primanja za zaposlene i osnivače, podnošenje poreskih prijava kao i pripremu naloga za isplatu,
  • Obračun naknada po ugovora o delu, privremenih i povremenih poslovova, autorskih honorara, kapitalne dobiti i drugo;
  • Priprema dokumentacije i obračun ostalih naknada zarada (bolovanja, porodiljska bolovanja i drugo);
  • Obračun svih drugih primanja zaposlenih (regres, topli obrok, putni troškovi…)
Pored samog obračuna i evidencije zarada zaposlenih, Agencija za klijenta obavlja i sledeće kadrovske poslove:
  • Sastavljanje predloga i konačnih tekstove ugovora o radu i pojedinačnih akata u vezi sa radnim odnosima,
  • Sastavljanje tekstova ugovora o delu, ugovora o privremenim i povremenim poslovima kao ugovora o dopunskom rada
  • Sve poslove vezane za elektronske prijave i odjave zaposlenih, odgovornih lica i osnivača u PIO i Zdravstvenom fondu;
  • Sastavljanje rešenja o godišnjim odmorima, planovima godi[njih odmora, kao I svih potvrde za zaposlene radnika kao što su potvrde o zaposlenju i visini plate
  • Regulisanje radnog staža u fondu PIO
  • Regulisanja prava na zdravstveno osiguranje i automatskih overa zdravstvenih knjižica

Usluga poreske administacije obuhvata

  • korespondenciju sa Poreskom upravom;
  • izrada i predaja svih vrsta poreskih prijava;
  • sređivanje poreske situcije, preknjižavanja i povraćaj poreza;
  • preuzimanje listinga i usklađivanje stanja poreskog računa

Usluge platnog prometa koje obuhvataju

  • gotovinski platni promet
  • bezgotovinski platni promet
  • platni promet sa inostranstvom
  • usluga e-bankinga
Изборник